Počet záznamov: 1  

The Role of Self-perceived Age in Advertising Strategies

  1. SYS0261832
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502083752.4
    035
      
    $a 171741 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20200128d2019łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng
    102
      
    $a PL
    200
    1-
    $a <The> Role of Self-perceived Age in Advertising Strategies $f Dagmar Lesáková
    301
      
    $a VEGA 1/0339/18
    330
      
    $a Vysvetlenie konceptu kognitívneho veku a jeho vnímanie rôznymi vekovými skupinami. Vytváranie reklamy na jeho základe.
    463
    -1
    $1 010 $a 978-83-7285-891-7 $1 200 1 $a Knowledge-Economy-Society $e Challenges for Contemporary Economies - Global, Regional, Network and Orgazational Perspective $f editor: Jacek Kopeć, Bogusz Mikula $g recenzent: Zora Arsovski, Anatolii mazaraki $v Pp. 259-268 online $1 210 $a Toruň $c Cracow University of Economics $d 2019 $1 215 $a [330 p.]
    541
    1-
    $a Úloha vnímaného veku v reklamných stratégiách
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0070090 $a inovácie technologické
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005186 $a psychológia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048949 $a Lesáková $b Dagmar $p EUBOBFKMA $4 070 $9 100 $f 1949- $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20200128 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.