Počet záznamov: 1
Marketing územnej jednotky ako jednotky životného priestoru
SYS 0261961 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20200130133927.4 100 $a 20200130a2019łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d slo 102 $a SK 200 1-
$a Marketing územnej jednotky ako jednotky životného priestoru $f František Olšavský 330 $a Význam marketingu a imidžu mesta pri presadzovaní hodnôt miesta resp. mesta u cieľových skupín: občania, návštevníci, podnikatelia a zamestnanci. Príklad mesta Bratislava a prezentovanie výstupov hodnotenia miest v medzinárodných rebríčkoch s odhadom na potenciálny dopad u cieľových skupín. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0261238 $1 011 $a 1338-7944 $1 200 1 $a Marketing science & inspirations $e vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu $e scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management $v Roč. 14, č. 4 (2019), s. 25-41 $1 210 $a Bratislava $c Univerzita Komenského v Bratislave $d 2019 541 1-
$a Marketing of Territorial Unit as a Unit of Living Space 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002418 $a imidž 610 1-
$9 eu_un_auth*0001572 $a jednotky územné štatistické 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003282 $a mestá 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0037505 $a Olšavský $b František $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20200130 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1