Počet záznamov: 1  

Marketing územnej jednotky ako jednotky životného priestoru

  1. SYS0261961
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20200130133927.4
    100
      
    $a 20200130a2019łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Marketing územnej jednotky ako jednotky životného priestoru $f František Olšavský
    330
      
    $a Význam marketingu a imidžu mesta pri presadzovaní hodnôt miesta resp. mesta u cieľových skupín: občania, návštevníci, podnikatelia a zamestnanci. Príklad mesta Bratislava a prezentovanie výstupov hodnotenia miest v medzinárodných rebríčkoch s odhadom na potenciálny dopad u cieľových skupín.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0261238 $1 011 $a 1338-7944 $1 200 1 $a Marketing science & inspirations $e vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu $e scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management $v Roč. 14, č. 4 (2019), s. 25-41 $1 210 $a Bratislava $c Univerzita Komenského v Bratislave $d 2019
    541
    1-
    $a Marketing of Territorial Unit as a Unit of Living Space
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002418 $a imidž
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0001572 $a jednotky územné štatistické
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003282 $a mestá
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0037505 $a Olšavský $b František $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20200130 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.