Počet záznamov: 1  

Franchising Modern Form of Business for Small and Medium Sized Enterprises in the 21st Century

  1. SYS0262627
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20220929070601.5
    017
    70
    $a 10.17265/2328-2185/2020.01.009 $2 DOI
    035
      
    $a 177499 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20200225a2020łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a US
    200
    1-
    $a Franchising Modern Form of Business for Small and Medium Sized Enterprises in the 21st Century $f Jozef Orgonáš, Barbora Paholková, Peter Drábik
    301
      
    $a Slovak Franchising Association 2017-2018
    330
      
    $a Definícia pojmu franšízing. Atraktivita danej formy podnikania pre malé a stredné podniky. Franšízing ako vektorom rastu rôznych ekonomických aktivít. Ďalšie trendy vývoja franšízy v 21. storočí.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0253668 $1 011 $a 2328-2185 $1 200 1 $a Management Studies $v Vol. 8, no. 1 (2020), pp. 69-73 online $1 210 $a Valley Cottage $c David Publishing Company
    541
    1-
    $a Franšízing ako moderná forma podnikania pre malé a stredné podniky v 21. storočí
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002198 $a franšíza
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004293 $a podnik malý
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004308 $a podnik stredný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005150 $a prostredie podnikateľské
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002848 $a konkurencieschopnosť
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0018522 $a Orgonáš $b Jozef $p EUBOBFKMA $4 070 $9 60 $f 1957- $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0049586 $a Paholková $b Barbora $9 10 $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0070870 $a Drábik $b Peter $p EUBOBFKMA $4 070 $9 30 $f 1981- $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20200225 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.