Počet záznamov: 1  

Deconstructing Marketing: How Should We Approach Marketing in the New Economy?

  1. SYS0262741
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20200227115141.7
    017
    70
    $a 10.19044/esj.2018.c5p6 $2 DOI
    100
      
    $a 20200227a2019łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a PT
    200
    1-
    $a Deconstructing Marketing: How Should We Approach Marketing in the New Economy? $f María Elena Rodríguez Benito
    330
      
    $a Teoretické vymedzenie nových ekonomických modelov. Marketingová kritika. Analýza podnikového prístupu v nových ekonomických modeloch. Rozdiely medzi ekologickou spotrebou a trvalo udržateľnou spotrebou.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0262693 $1 011 $a 1857-7431 $1 200 1 $a European Scientific Journal $b elektronický zdroj $v Vol. 1, no. Special (2019), pp. 74-94 $1 210 $a Azores $c European Scientific Institute and University of the Azores $d 2019
    541
    1-
    $a Dekonštrukcia marketingu: Ako by sme mali pristupovať k marketingu v novej ekonomike?
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003407 $a modely ekonomické
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001952 $a ekonomika nová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005566 $a rozvoj trvalo udržateľný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005824 $a spoločnosti
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0077367 $a Benito $b María Elena Rodríguez $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20200227 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.