Počet záznamov: 1
Deconstructing Marketing: How Should We Approach Marketing in the New Economy?
SYS 0262741 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20200227115141.7 017 70
$a 10.19044/esj.2018.c5p6 $2 DOI 100 $a 20200227a2019łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a PT 200 1-
$a Deconstructing Marketing: How Should We Approach Marketing in the New Economy? $f María Elena Rodríguez Benito 330 $a Teoretické vymedzenie nových ekonomických modelov. Marketingová kritika. Analýza podnikového prístupu v nových ekonomických modeloch. Rozdiely medzi ekologickou spotrebou a trvalo udržateľnou spotrebou. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0262693 $1 011 $a 1857-7431 $1 200 1 $a European Scientific Journal $b elektronický zdroj $v Vol. 1, no. Special (2019), pp. 74-94 $1 210 $a Azores $c European Scientific Institute and University of the Azores $d 2019 541 1-
$a Dekonštrukcia marketingu: Ako by sme mali pristupovať k marketingu v novej ekonomike? 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003407 $a modely ekonomické 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001952 $a ekonomika nová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005566 $a rozvoj trvalo udržateľný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005824 $a spoločnosti 700 -1
$3 eu_un_auth*0077367 $a Benito $b María Elena Rodríguez $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20200227 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1