Počet záznamov: 1
Zákaznícky zážitok ako konkurenčná (ne)výhoda?
SYS 0262983 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20200812123859.3 100 $a 20200305a2020łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Zákaznícky zážitok ako konkurenčná (ne)výhoda? $f Martin Mišík 330 $a Pri porovnateľných ponukách môže byť práve zákaznícky zážitok to, čo vás dostane o krok pred konkurenciu. Zákaznícky zážitok a jeho dôležitosť i v číslach. Ako zlepšiť zákaznícky zážitok. Spätná väzba od zákazníkov. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0262865 $1 011 $a 1339-2433 $1 200 1 $a Zisk manažment $v Roč. 12, č. 1-2 (2020), s. 58-59 $1 210 $a Žilina $c Poradca podnikateľa $d 2020 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005821 $a spokojnosť zákazníkov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002842 $a konkurencia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006924 $a väzba spätná 700 -1
$3 eu_un_auth*0004436 $a Mišík $b Martin $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20200305 $g AACR2
Počet záznamov: 1