Počet záznamov: 1
Kritický bod podnikov kreatívneho priemyslu v podmienkach krízy
SYS 0263414 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20240502074201.6 035 $a 185532 $2 CREPC2 100 $a 20200505a2020łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Kritický bod podnikov kreatívneho priemyslu v podmienkach krízy $d Break-event Point of Creative Industry Enterprises in the Context of Crisis $f Slávka Šagátová 301 $a VEGA 1/0340/19 330 $a Pri skúmaní problematiky kritického bodu v podnikoch kreatívneho priemyslu zasiahnutých krízou je potrebné prepojenie poznatkov z dvoch oblastí. Prvou sú všeobecné princípy fungovania kritického bodu, druhá zahŕňa problematiku vymedzenia podnikov kreatívneho priemyslu. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0263403 $1 011 $a 2454-1028 $1 200 1 $a Ekonomika a manažment $b elektronický zdroj $e vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave $d Economics and management: scientific journal of the Faculty of Business Management, University of Economics, Bratislava $z eng $v Roč. 17, č. 1 (2020), s. 89-96 online $1 210 $a Bratislava $c Fakulta podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave $d 2020 610 1-
$9 eu_un_auth*0053080 $a priemysel kreatívny 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002964 $a kríza 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006653 $a tržby 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003562 $a náklady 700 -1
$3 eu_un_auth*0012141 $a Šagátová $b Slavka $p EUBFPMKPO $9 100 $f 1975- $4 070 $T Katedra podnikovohospodárska FPM 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20200505 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1