Počet záznamov: 1  

Kritický bod podnikov kreatívneho priemyslu v podmienkach krízy

  1. SYS0263414
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20230807111911.3
    035
      
    $a 185532 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20200505a2020łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Kritický bod podnikov kreatívneho priemyslu v podmienkach krízy $d Break-event Point of Creative Industry Enterprises in the Context of Crisis $f Slávka Šagátová
    301
      
    $a VEGA 1/0340/19
    330
      
    $a Pri skúmaní problematiky kritického bodu v podnikoch kreatívneho priemyslu zasiahnutých krízou je potrebné prepojenie poznatkov z dvoch oblastí. Prvou sú všeobecné princípy fungovania kritického bodu, druhá zahŕňa problematiku vymedzenia podnikov kreatívneho priemyslu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0263403 $1 011 $a 2454-1028 $1 200 1 $a Ekonomika a manažment $b elektronický zdroj $e vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave $d Economics and management: scientific journal of the Faculty of Business Management, University of Economics, Bratislava $z eng $v Roč. 17, č. 1 (2020), s. 89-96 online $1 210 $a Bratislava $c Fakulta podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave $d 2020
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0053080 $a priemysel kreatívny
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002964 $a kríza
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006653 $a tržby
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003562 $a náklady
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0012141 $a Šagátová $b Slavka $p EUBFPMKPO $9 100 $f 1975- $4 070 $T Katedra podnikovohospodárska FPM
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20200505 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.