Počet záznamov: 1  

Using Cost-Sensitive Predictive Modeling in Digital Marketing

  1. SYS0263439
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20220808122059.3
    035
      
    $a 185605 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20200506d2020łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Using Cost-Sensitive Predictive Modeling in Digital Marketing $f Romana Šipoldová
    330
      
    $a Výhody použitia analytických údajov a údajov pri plánovaní reklamných kampaní a nákupe reklamného inventára. Zvažovanie budúcich nákladov a výnosov. Problém stále rastúceho digitálneho marketingu s cieľom optimalizovať online kampane. Opis postupu uplatňovania stratégie, ktorá je citlivá na zisk / stratu. Porovnanie modelov štandardnej logistickej regresie a váženej logistickej regresie s uplatňovaním takejto stratégie.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0263393 $1 010 $a 978-80-225-4704-8 $1 200 1 $a EDAMBA 2019 $b elektronický zdroj $e International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars $e Empowering Actions to Achieve Global Goals: Implications for Economics, Business, Management and Related Disciplines $e Conference Proceedings $f Editors: Andrea Petianová, Paula Puškárová $g Reviewers: Mária Antalová, Peter Árendáš, Peter Badura... [et al.] $v Pp. 494-503 online $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2020 $1 215 $a 555 s. [27,75 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0049568 $a Petianová $b Andrea $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0049748 $a Puškárová $b Paula $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0053930 $a Antalová $b Mária $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0027178 $a Árendáš $b Peter $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0001945 $a Badura $b Peter $4 675 $1 710 12 $a EDAMBA 2019 $b International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars $e Bratislava, Slovak Republic $f 23.-24.10.2019
    541
    1-
    $a Použitie nákladovo-senzitívneho prediktívneho modelovania v digitálnom marketingu
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001612 $a dáta
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0049226 $a marketing elektronický
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003562 $a náklady
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002650 $a kampane reklamné
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0067697 $a Šipoldová $b Romana $p EUBFHIKSA $f 1995- $4 070 $9 100 $q I $T Katedra štatistiky FHI
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20200506 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.