Počet záznamov: 1  

Brand Marketing of Regional Products – A Potential Strategic Management Tool in Regional Development

  1. SYS0263511
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20200514203740.2
    100
      
    $a 20200514a2020łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Brand Marketing of Regional Products – A Potential Strategic Management Tool in Regional Development $f Ivana Butoracová-Šindleryová, Kristína Hoghová
    330
      
    $a Použitie nástrojov strategického riadenia pre lokálny marketing v rámci regionálneho rozvoja. Definovanie vplyvu regionálnych výrobkov na rozvoj regiónov.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0263505 $1 011 $a 1338-130X $1 200 1 $a Communication Today $b elektronický zdroj $e vedecký časopis Fakulty masmediálnej komunikácie Univerzity Sv. Cyrila a Metoda v Trnave $v Vol. 11, no. 1 (2020), pp. 164-185 $1 210 $a Trnava $c Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave $d 2020
    541
    1-
    $a Marketing značky regionálnych výrobkov - potenciálny nástroj strategického riadenia v regionálnom rozvoji
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005276 $a regióny
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005557 $a rozvoj regionálny
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007566 $a značky výrobkov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002848 $a konkurencieschopnosť
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0072484 $a Butoracová-Šindleryová $b Ivana $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0077566 $a Hoghová $b Kristína $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20200514 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.