Počet záznamov: 1  

Význam POP médií roste, říká POPAI CE a Nielsen

  1. SYS0263706
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20200603090811.7
    100
      
    $a 20200603a2020łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a cze $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Význam POP médií roste, říká POPAI CE a Nielsen $f Daniel Jesenský, Andrea Vozníková
    330
      
    $a Využitie POP nástrojov v médiamixe firiem. Využitie POP médií podľa produktových kategórií - porovnanie rokov 2014 a 2019. Investície do jednotlivých komunikačných kanálov. Najväčšie uplatnenie POP médií v kategórii potravín, najmenšie v elektronike. Výhody spolupráce agentúra vs. výrobca reklamy.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0263346 $1 011 $a 1211-5622 $1 200 1 $a Marketing & komunikace $v Roč. 30, č. 1 (2020), s. 10-11 $1 210 $a Praha $c Česká marketingová společnost $d 2020
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003336 $a médiá
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007184 $a výskum
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001018 $a agentúry
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002125 $a firmy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001544 $a Česko
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0052316 $a Jesenský $b Daniel $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0074013 $a Vozníková $b Andrea $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20200603 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.