Počet záznamov: 1  

Současná role marketingové komunikace jako nástroje strategického marketingu

  1. SYS0263722
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20200603112541.3
    100
      
    $a 20200603a2020łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a cze $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Současná role marketingové komunikace jako nástroje strategického marketingu $f Ladislav Pátík
    330
      
    $a Súčasný marketing predstavuje integrovanú filozofiu podnikania, ktorá preniká firemnými štruktúrami, je spotrebiteľsky a cieľovo orientovaná. Reaguje na spoločenské problémy (etika, životné prostredie...) a vedie firmy k zodpovednosti, ktorá je dobrovoľným záväzkom firmy k trvalej udržateľnosti rozvoja spoločnosti. Marketingová komunikácia ako súčasť marketingového riadenia má zásadnú úlohu v implementácii marketingovej stratégie. Kvalita implementácie je rozhodujúca pre splnenie firemných cieľov.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0263346 $1 011 $a 1211-5622 $1 200 1 $a Marketing & komunikace $v Roč. 30, č. 1 (2020), s. 18-19 $1 210 $a Praha $c Česká marketingová společnost $d 2020
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0045304 $a marketing virálny
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0043649 $a neuromarketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0077629 $a Pátík $b Ladislav $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20200603 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.