Počet záznamov: 1  

The Comparative Analysis of Social Media Platforms to Identify a Competitive Advantage of Tiktok

  1. SYS0263723
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502083758.2
    035
      
    $a 221917 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20200603a2020łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng
    102
      
    $a GB
    200
    1-
    $a <The> Comparative Analysis of Social Media Platforms to Identify a Competitive Advantage of Tiktok $f Monika Stanková
    330
      
    $a Hlavným cieľom tohto článku je identifikovať konkurenčnú výhodu TikTok ako platformy, ktorá významne priťahuje pozornosť spotrebiteľov. Ako primárna metóda výskumu bola použitá prípadová štúdia. Autor rozvinul tabuľku s objektívnymi a subjektívnymi parametrami.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0263697 $1 011 $a 1929-7106 $1 200 1 $a International Journal of Arts and Commerce $b elektronický zdroj $v Vol. 9, no. 5 (2020), pp. 15-24 online $1 210 $a Birmingham $c Centre for Enhancing Knowledge
    541
    1-
    $a Porovnávacia analýza platforiem sociálnych médií s cieľom identifikovať konkurenčnú výhodu Tiktoku
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0036802 $a siete sociálne
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0049226 $a marketing elektronický
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003336 $a médiá
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004597 $a používatelia
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0065132 $a Stanková $b Monika $p EUBOBFKMA $4 070 $9 100 $f 1993- $q I $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20200603 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.