Počet záznamov: 1
The Comparative Analysis of Social Media Platforms to Identify a Competitive Advantage of Tiktok
SYS 0263723 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20240502083758.2 035 $a 221917 $2 CREPC2 100 $a 20200603a2020łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng 102 $a GB 200 1-
$a <The> Comparative Analysis of Social Media Platforms to Identify a Competitive Advantage of Tiktok $f Monika Stanková 330 $a Hlavným cieľom tohto článku je identifikovať konkurenčnú výhodu TikTok ako platformy, ktorá významne priťahuje pozornosť spotrebiteľov. Ako primárna metóda výskumu bola použitá prípadová štúdia. Autor rozvinul tabuľku s objektívnymi a subjektívnymi parametrami. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0263697 $1 011 $a 1929-7106 $1 200 1 $a International Journal of Arts and Commerce $b elektronický zdroj $v Vol. 9, no. 5 (2020), pp. 15-24 online $1 210 $a Birmingham $c Centre for Enhancing Knowledge 541 1-
$a Porovnávacia analýza platforiem sociálnych médií s cieľom identifikovať konkurenčnú výhodu Tiktoku 610 1-
$9 eu_un_auth*0036802 $a siete sociálne 610 1-
$9 eu_un_auth*0049226 $a marketing elektronický 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003336 $a médiá 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004597 $a používatelia 700 -1
$3 eu_un_auth*p0065132 $a Stanková $b Monika $p EUBOBFKMA $4 070 $9 100 $f 1993- $q I $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20200603 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1