Počet záznamov: 1
2./111
SYS 0263726 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20200603114200.3 100 $a 20200603a2020łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a cze $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a 2./111 $f Dušan Pavlů 330 $a Pripomenutie významného faktu z histórie českej reklamy. Titul článku zdôrazňuje fakt, že druhá česká kniha, ktorá sa venovala teórii reklamy na pozadí dobovej reklamnej praxe, vyšla pred 111 rokmi. Autorom bol Vojta Holman, ktorý prehĺbil poznatky, ktoré o tri roky skôr publikoval Zdenko Šindler ako prvú česky písanú knihu o reklame s názvom Moderní reklama. V. Holman vnímal a interpretoval reklamu a jej vplyv v kontexte širšieho spoločenského rámca, vo väzbách na ekonomiku, médiá, výtvarnú kultúru, grafický dizajn, spotrebné správanie. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0263346 $1 011 $a 1211-5622 $1 200 1 $a Marketing & komunikace $v Roč. 30, č. 1 (2020), s. 24-25 $1 210 $a Praha $c Česká marketingová společnost $d 2020 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002751 $a knihy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003108 $a literatúra 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002274 $a história 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001544 $a Česko 700 -1
$3 eu_un_auth*p0053274 $a Pavlů $b Dušan $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20200603 $g AACR2
Počet záznamov: 1