Počet záznamov: 1  

Measuring Dimensions of Service Quality

  1. SYS0263983
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20200609092620.7
    017
    70
    $a 10.5937/StraMan2001012T $2 DOI
    100
      
    $a 20200609a2020łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a RS
    200
    1-
    $a Measuring Dimensions of Service Quality $f Dejan Tešić
    330
      
    $a Dôležitosť a potreba merania rozmerov kvality služieb v maloobchodných predajniach. Skúmanie postojov zákazníkov v maloobchode v Bosne a Hercegovine, vnímanie a očakávanie kvality poskytovaných služieb. Priepasť medzi výkonom a očakávaniami všetkých dimenzií ako negatívna.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0263562 $1 011 $a 2334-6191 $1 200 1 $a Strategic Management $b elektronický zdroj $e International Journal of Strategic Management and Decision Support Systems in Strategic Management $v Vol. 25, no. 1 (2020), s. 12-20 $1 210 $a Subotica $c Faculty of Economics in Subotica University of Novi Sad $d 2020
    541
    1-
    $a Meranie rozmerov kvality služieb
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0044171 $a kvalita služieb
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005745 $a služby
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005821 $a spokojnosť zákazníkov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003176 $a maloobchod
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0009817 $a meranie
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0074347 $a Tešić $b Dejan $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20200609 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.