Počet záznamov: 1  

The Current Perception of Personnel Marketing

  1. SYS0264047
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20200610100042.0
    100
      
    $a 20200610a2019łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a <The> Current Perception of Personnel Marketing $f Otakar Ungerman, Světlana Myslivcová
    330
      
    $a Prehľad o tom, ako spoločnosti vnímajú personálny marketing a ako ho využívajú. 13 atribútov, ktoré pracovníci HR považujú za spôsob vedenia personálneho marketingu. Výskum uskutočnený v Českej republike, ale výsledky použiteľné na celom svete, pretože všetky podniky v prieskume majú materskú spoločnosť v EÚ, USA, Japonsku alebo Číne a uplatňujú svoju podnikovú kultúru.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0263604 $1 011 $a 1211-555X $1 200 1 $a Scientific papers of the University of Pardubice $b elektronický zdroj $h Series D $v Vol. 27, no. 1 (2019), s. 161-173 $1 210 $a Pardubice $c Fakulta ekonomicko-správní Univerzity Pardubice $d 2019
    541
    1-
    $a Súčasné vnímanie personálneho marketingu
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0002212 $a marketing personálny
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007473 $a zdroje ľudské
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0002953 $a komunikácia firemná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003196 $a manažment personálny
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0072132 $a Ungerman $b Otakar $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0064625 $a Myslivcová $b Světlana $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20200610 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.