Počet záznamov: 1
The Current Perception of Personnel Marketing
SYS 0264047 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20200610100042.0 100 $a 20200610a2019łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a <The> Current Perception of Personnel Marketing $f Otakar Ungerman, Světlana Myslivcová 330 $a Prehľad o tom, ako spoločnosti vnímajú personálny marketing a ako ho využívajú. 13 atribútov, ktoré pracovníci HR považujú za spôsob vedenia personálneho marketingu. Výskum uskutočnený v Českej republike, ale výsledky použiteľné na celom svete, pretože všetky podniky v prieskume majú materskú spoločnosť v EÚ, USA, Japonsku alebo Číne a uplatňujú svoju podnikovú kultúru. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0263604 $1 011 $a 1211-555X $1 200 1 $a Scientific papers of the University of Pardubice $b elektronický zdroj $h Series D $v Vol. 27, no. 1 (2019), s. 161-173 $1 210 $a Pardubice $c Fakulta ekonomicko-správní Univerzity Pardubice $d 2019 541 1-
$a Súčasné vnímanie personálneho marketingu 610 1-
$9 eu_un_auth*0002212 $a marketing personálny 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007473 $a zdroje ľudské 610 1-
$9 eu_un_auth*0002953 $a komunikácia firemná 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003196 $a manažment personálny 700 -1
$3 eu_un_auth*0072132 $a Ungerman $b Otakar $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0064625 $a Myslivcová $b Světlana $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20200610 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1