Počet záznamov: 1  

Vliv osobnostních a demografických charakteristik zákazníků na jejich loajalitu

  1. SYS0264061
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20220321103941.3
    100
      
    $a 20200610a2019łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a cze $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Vliv osobnostních a demografických charakteristik zákazníků na jejich loajalitu $d <The> Influence of Customer´s Personal and Demographic Characteristics on Their Loyalty $f Petr Suchánek, Simona Činčalová, Martin Prokop
    330
      
    $a Vplyv niekoľkých osobných faktorov na lojalitu zákazníkov, ako jeden z hlavných nástrojov konkurencieschopnosti spoločnosti. Skúmanie vzťahu medzi vybranou osobnosťou a demografickými charakteristikami a lojalitou zákazníkov. Ženy lojálnejšie ako muži, potom optimisti a ľudia, ktorí nie sú natoľko bohatí, že si môžu kúpiť lacné veci.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0264060 $1 011 $a 1211-555X $1 200 1 $a Scientific papers of the University of Pardubice $b elektronický zdroj $h Series D $v Vol. 27, no. 3 (2019), s. 115-125 $1 210 $a Pardubice $c Fakulta ekonomicko-správní Univerzity Pardubice $d 2019
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003131 $a lojálnosť zákazníkov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001643 $a demografia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004064 $a osobnosť
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0041174 $a priemysel potravinársky
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0003567 $a Suchánek $b Petr $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0065678 $a Činčalová $b Simona $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0048056 $a Prokop $b Martin $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20200610 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.