Počet záznamov: 1
Vliv osobnostních a demografických charakteristik zákazníků na jejich loajalitu
SYS 0264061 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20220321103941.3 100 $a 20200610a2019łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a cze $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a Vliv osobnostních a demografických charakteristik zákazníků na jejich loajalitu $d <The> Influence of Customer´s Personal and Demographic Characteristics on Their Loyalty $f Petr Suchánek, Simona Činčalová, Martin Prokop 330 $a Vplyv niekoľkých osobných faktorov na lojalitu zákazníkov, ako jeden z hlavných nástrojov konkurencieschopnosti spoločnosti. Skúmanie vzťahu medzi vybranou osobnosťou a demografickými charakteristikami a lojalitou zákazníkov. Ženy lojálnejšie ako muži, potom optimisti a ľudia, ktorí nie sú natoľko bohatí, že si môžu kúpiť lacné veci. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0264060 $1 011 $a 1211-555X $1 200 1 $a Scientific papers of the University of Pardubice $b elektronický zdroj $h Series D $v Vol. 27, no. 3 (2019), s. 115-125 $1 210 $a Pardubice $c Fakulta ekonomicko-správní Univerzity Pardubice $d 2019 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003131 $a lojálnosť zákazníkov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001643 $a demografia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004064 $a osobnosť 610 1-
$9 eu_un_auth*0041174 $a priemysel potravinársky 700 -1
$3 eu_un_auth*0003567 $a Suchánek $b Petr $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0065678 $a Činčalová $b Simona $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0048056 $a Prokop $b Martin $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20200610 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1