Počet záznamov: 1
Atributy marketingu událostí
SYS 0264064 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20200610132109.8 100 $a 20200610a2019łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a cze $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a Atributy marketingu událostí $f Petr Puhlík, Zdeněk Linhart 330 $a Zložitosť stratégie zavádzania nového výrobku na trh. Hodnoty pre zákazníka, ktorými malá firma môže odlíšiť zavádzaný výrobok. Nároky na uvedenie výrobku na trh. Predvádzacia kampaň poľnohospodárskeho stroja - aerátora. Dotazníkový prieskum o rozhodovaní pri zavádzaní novej techniky poľnohospodárskymi firmami. Atribúty, ktoré sú prevenciou konfliktov medzi segmentami trhu na predajnej prezentácii. Dávkovanie informácií k útlmu konfliktov v marketingových kampaniach. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0264020 $1 011 $a 1804-4166 $1 200 1 $a Ekonomické listy $b elektronický zdroj $e odborný časopis Centra ekonomických studií Vysoké školy ekonomie a managementu a Vysoké školy ekonomie a managementu $v Roč. 10, č. 2 (2019), s. 3-16 $1 210 $a Praha $c Centrum ekonomických studií VŠEM $d 2019 541 1-
$a Attributs for Event Marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*0043650 $a event marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002650 $a kampane reklamné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006071 $a stroje poľnohospodárske 610 1-
$9 eu_un_auth*0036807 $a prezentácia 610 1-
$9 eu_un_auth*0044167 $a prieskum 700 -1
$3 eu_un_auth*0077682 $a Puhlík $b Petr $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0056509 $a Linhart $b Zdeněk $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20200610 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1