Počet záznamov: 1  

Atributy marketingu událostí

  1. SYS0264064
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20200610132109.8
    100
      
    $a 20200610a2019łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a cze $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Atributy marketingu událostí $f Petr Puhlík, Zdeněk Linhart
    330
      
    $a Zložitosť stratégie zavádzania nového výrobku na trh. Hodnoty pre zákazníka, ktorými malá firma môže odlíšiť zavádzaný výrobok. Nároky na uvedenie výrobku na trh. Predvádzacia kampaň poľnohospodárskeho stroja - aerátora. Dotazníkový prieskum o rozhodovaní pri zavádzaní novej techniky poľnohospodárskymi firmami. Atribúty, ktoré sú prevenciou konfliktov medzi segmentami trhu na predajnej prezentácii. Dávkovanie informácií k útlmu konfliktov v marketingových kampaniach.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0264020 $1 011 $a 1804-4166 $1 200 1 $a Ekonomické listy $b elektronický zdroj $e odborný časopis Centra ekonomických studií Vysoké školy ekonomie a managementu a Vysoké školy ekonomie a managementu $v Roč. 10, č. 2 (2019), s. 3-16 $1 210 $a Praha $c Centrum ekonomických studií VŠEM $d 2019
    541
    1-
    $a Attributs for Event Marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0043650 $a event marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002650 $a kampane reklamné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006071 $a stroje poľnohospodárske
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0036807 $a prezentácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0044167 $a prieskum
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0077682 $a Puhlík $b Petr $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0056509 $a Linhart $b Zdeněk $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20200610 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.