Počet záznamov: 1  

Brand Meaning for Consumers From Dissimilar Generations

  1. SYS0264245
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20200616150953.2
    100
      
    $a 20200616a2020łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Brand Meaning for Consumers From Dissimilar Generations $f Veronika Braciníková, Kateřina Matušínská
    330
      
    $a Miera identifikácie spotrebiteľov so značkami vo vzťahu k vybraným demografickým faktorom. Vybrané demografické faktory boli testované medzi spotrebiteľmi rôznych generácií. Analýza bola založená na počte 840 respondentov. Respondenti boli z generácie Baby Boomers, Generácia X a Generácia Y.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0263548 $1 011 $a 1211-555X $1 200 1 $a Scientific papers of the University of Pardubice $b elektronický zdroj $h Series D $v Vol. 28, no. 1 (2020), s. [1-14] $1 210 $a Pardubice $c Fakulta ekonomicko-správní Univerzity Pardubice $d 2020
    541
    1-
    $a Význam značky pre spotrebiteľov z rôznych generácií
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0053088 $a značky
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007566 $a značky výrobkov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002231 $a generácie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004552 $a postoje
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005048 $a produkty
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0077731 $a Braciníková $b Veronika $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0018523 $a Matušínská $b Kateřina $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20200616 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.