Počet záznamov: 1
Brand Meaning for Consumers From Dissimilar Generations
SYS 0264245 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20200616150953.2 100 $a 20200616a2020łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a Brand Meaning for Consumers From Dissimilar Generations $f Veronika Braciníková, Kateřina Matušínská 330 $a Miera identifikácie spotrebiteľov so značkami vo vzťahu k vybraným demografickým faktorom. Vybrané demografické faktory boli testované medzi spotrebiteľmi rôznych generácií. Analýza bola založená na počte 840 respondentov. Respondenti boli z generácie Baby Boomers, Generácia X a Generácia Y. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0263548 $1 011 $a 1211-555X $1 200 1 $a Scientific papers of the University of Pardubice $b elektronický zdroj $h Series D $v Vol. 28, no. 1 (2020), s. [1-14] $1 210 $a Pardubice $c Fakulta ekonomicko-správní Univerzity Pardubice $d 2020 541 1-
$a Význam značky pre spotrebiteľov z rôznych generácií 610 1-
$9 eu_un_auth*0053088 $a značky 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007566 $a značky výrobkov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002231 $a generácie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004552 $a postoje 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005048 $a produkty 700 -1
$3 eu_un_auth*0077731 $a Braciníková $b Veronika $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0018523 $a Matušínská $b Kateřina $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20200616 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1