Počet záznamov: 1  

Marketing Strategy and Building Brand Value on the Hungarian Market

  1. SYS0265000
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20221104111253.6
    017
    70
    $a 10.26552/ems.2019.2.1-9 $2 DOI
    100
      
    $a 20200629a2019łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Marketing Strategy and Building Brand Value on the Hungarian Market $f Zoltán Zéman, Alexandru Bogdan
    330
      
    $a Návrh optimálnej marketingovej stratégie pre budovanie a riadenie hodnoty značky pre maďarský trh. Prieskum a návrh stratégie pre konkrétnu firmu, ktorá ponúka svoje produkty výhradne na západoeurópskych trhoch.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0264995 $1 011 $a 2585-7258 $1 200 1 $a Ekonomicko-manažérske spektrum $b elektronický zdroj $d Economic and Managerial Spectrum $v Vol. 13, no. 2 (2019), pp. 1-9 $1 210 $a Žilina $c Žilinská univerzita v Žiline $d 2019
    541
    1-
    $a Marketingová stratégia a budovanie hodnoty značky na maďarskom trhu
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0053088 $a značky
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003228 $a marketing strategický
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002304 $a hodnota
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003144 $a Maďarsko
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0056823 $a Zéman $b Zoltán $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0078032 $a Bogdan $b Alexandru $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20200629 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.