Počet záznamov: 1
Manipulative Marketing Technologies in New Digital Reality
SYS 0265099 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20200630132839.4 017 70
$a 10.21003/ea.V180-07 $2 DOI 100 $a 20200630a2019łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng 102 $a UA 200 1-
$a Manipulative Marketing Technologies in New Digital Reality $f Vladimir Budanov, Irina Aseeva 330 $a Najvýznamnejšie sociálne a antropologické hrozby spôsobené aktívnym a často neetickým využitím digitálnych technológií. Nebezpečenstvo deformácie osobného profilu osoby, jeho kognitívnych a psychoemocionálnych schopností, čiastočnej disociácie jeho identity a dominancie klipových foriem myslenia v prostredí digitálneho značkovania, ktoré často prenikne celým kybernetickým priestorom. Digitalizácia bankovej a obchodnej sféry a ich kombinovanie na základe bodovacích a skríningových záujmov. Možnosť úniku osobných údajov z databáz BIG DATA veľkých bánk a obchodných sietí vrátane podrobností o súkromnom život. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0265084 $1 011 $a 1728-6239 $1 200 1 $a Economic annals-XXI $b elektronický zdroj $e Research Journal $v Vol. 180, no. 11-12 (2019), s. 58-68 $1 210 $a Kiev $c Institute of Society Transformation $d 2019 541 1-
$a Manipulačné marketingové technológie v novej digitálnej realite 610 1-
$9 eu_un_auth*0049226 $a marketing elektronický 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005444 $a riziko 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001202 $a banky 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002020 $a etika 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004961 $a princípy mravné 610 1-
$9 eu_un_auth*0036802 $a siete sociálne 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002470 $a informácie sociálne 700 -1
$3 eu_un_auth*0078059 $a Budanov $b Vladimir $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0078060 $a Aseeva $b Irina $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20200630 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1