Počet záznamov: 1  

Is There Still Any Space for New Social Media? Tiktok is an Answer

  1. SYS0265112
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20200703132143.9
    035
      
    $a 194341 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20200701d2020łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Is There Still Any Space for New Social Media? Tiktok is an Answer $f Martin Kuchta, Monika Stanková
    330
      
    $a Hlavným cieľom tohto článku je identifikovať konkurenčnú výhodu TikToku ako platformy, ktorá výrazne priťahuje pozornosť spotrebiteľov. Hĺbkový rozhovor ako primárna výskumná metóda. Zistenia štúdie naznačujú, že konkurenčná výhoda nových platforiem sociálnych médií spočíva v prispôsobovaní sa neustále sa rozvíjajúcej spotrebiteľskej mediálnej spotrebe.
    463
    -1
    $1 010 $a 978-80-572-0053-6 $1 200 1 $a Quo vadis massmedia $d Zborník z vedeckej konferencie doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov $f editor: Zora Hudíková, Lucia Škripcová $g recenzent: Zuzana Kvetanová, Zdenko Mago $v S. 128-136 online $1 210 $a Trnava $c Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave $d 2020 $1 215 $a online 276 s. $1 710 12 $a Quo vadis massmedia, quo vadis marketing $b Vedecká konferencia doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov $e Trnava, Slovensko $f 2.4.2020 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0077562 $a Kvetanová $b Zuzana $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0078064 $a Mago $b Zdenko $4 675
    541
    1-
    $a Je tu stále priestor pre nové sociálne média? Tiktok je odpoveď
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0036802 $a siete sociálne
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003336 $a médiá
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0049226 $a marketing elektronický
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002848 $a konkurencieschopnosť
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0061117 $a aplikácie mobilné
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0045410 $a Kuchta $b Martin $p EUBOBFKIO $4 070 $9 50 $f 1990- $T Katedra informatiky obchodných firiem OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0065132 $a Stanková $b Monika $p EUBOBFKMA $4 070 $9 50 $f 1993- $q I $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20200701 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1