Počet záznamov: 1  

Kniha o reklamě - jak dělat reklamu, aby se vyplácela

  1. SYS0265148
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20200702091430.7
    100
      
    $a 20200702a2020łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a cze $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Kniha o reklamě - jak dělat reklamu, aby se vyplácela $f Dušan Pavlů
    330
      
    $a Prelomová publikácia z oblasti teórie a praxe reklamy na území Československa vydaná spoločnosťou Reklub (Reklamní klub Československý) v roku 1940. Vysoká úroveň vtedajšej českej reklamnej teórie. Reprezentatívny prehľad stupňa rozvoja reklamnej teórie a praxe v rôznych oblastiach. Rámcová tematická typológia publikácie ako cenného historického zdroja.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0265028 $1 011 $a 1211-5622 $1 200 1 $a Marketing & komunikace $v Roč. 30, č. 2 (2020), s. 28-29 $1 210 $a Praha $c Česká marketingová společnost $d 2020
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003108 $a literatúra
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002274 $a história
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0037800 $a Československo
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0053274 $a Pavlů $b Dušan $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20200702 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.