Počet záznamov: 1
Vplyv nástrojov marketingovej komunikácie na spotrebiteľské správanie v sfére zdravého životného štýlu v konkrétnej spoločnosti
SYS 0266302 LBL 00000nbm--22^^^^^---450- 005 20201006134756.4 035 $a 3acae72b-b26e-4733-a3da-2d07c7e821a2 100 $a 20200705d2020łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Vplyv nástrojov marketingovej komunikácie na spotrebiteľské správanie v sfére zdravého životného štýlu v konkrétnej spoločnosti $e diplomová práca $f Katarína Jasanová $g školiteľ: Marína Korčoková 210 $a Bratislava $d 2020 215 $a 78 s. 700 -1
$3 eu_un_auth*0067568 $a Jasanová $b Katarína $4 070 702 -1
$3 eu_un_auth*0008404 $a Korčoková $b Marína $f 1970- $p EUBOBFKMA $4 727 $T Katedra marketingu OBF 712 02
$3 eu_un_auth*k0001177 $a Obchodná fakulta EU $b Katedra marketingu $4 050 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20200705 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1