Počet záznamov: 1  

Manažment znalostí ako determinant efektivity marketingových a obchodných procesov

  1. SYS0266378
    LBL
      
    00000nbm--22^^^^^---450-
    005
      
    20201006135337.8
    035
      
    $a 52a0cea4-0ae5-48c7-af4a-f9ea94e66985
    100
      
    $a 20200705d2020łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Manažment znalostí ako determinant efektivity marketingových a obchodných procesov $e diplomová práca $f Natália Melišková $g školiteľ: Eva Hanuláková
    210
      
    $a Bratislava $d 2020
    215
      
    $a 54 s.
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0071399 $a Melišková $b Natália $4 070
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*p0020252 $a Hanuláková $b Eva $f 1964- $p EUBOBFKMA $4 727 $T Katedra marketingu OBF
    712
    02
    $3 eu_un_auth*k0001177 $a Obchodná fakulta EU $b Katedra marketingu $4 050
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20200705 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.