Počet záznamov: 1
Manažment znalostí ako determinant efektivity marketingových a obchodných procesov
SYS 0266378 LBL 00000nbm--22^^^^^---450- 005 20201006135337.8 035 $a 52a0cea4-0ae5-48c7-af4a-f9ea94e66985 100 $a 20200705d2020łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Manažment znalostí ako determinant efektivity marketingových a obchodných procesov $e diplomová práca $f Natália Melišková $g školiteľ: Eva Hanuláková 210 $a Bratislava $d 2020 215 $a 54 s. 700 -1
$3 eu_un_auth*0071399 $a Melišková $b Natália $4 070 702 -1
$3 eu_un_auth*p0020252 $a Hanuláková $b Eva $f 1964- $p EUBOBFKMA $4 727 $T Katedra marketingu OBF 712 02
$3 eu_un_auth*k0001177 $a Obchodná fakulta EU $b Katedra marketingu $4 050 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20200705 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1