Počet záznamov: 1
Percepcie spotrebiteľov na SMS marketing: prípadová štúdia z darčekovej predajni v Hlohovci
SYS 0267044 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20230918135348.4 035 $a 196582 $2 CREPC2 100 $a 20200710a2020łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Percepcie spotrebiteľov na SMS marketing: prípadová štúdia z darčekovej predajni v Hlohovci $f František Križan, Katarína Čuláková, Pavol Kita, Kristína Bilková, Peter Barlík, Petra Hencelová 301 $a APVV-16-0232 301 $a VEGA 2/0113/19 301 $a KEGA 066UK-4/2020 330 $a Percepcie spotrebiteľov nakupujúcich na základe reklamnej SMS a zhodnotenie významu prijatej SMS v marketingu predajne. Pilotný výskum SMS marketingu prebiehajúci na príklade darčekovej predajne Papi lokalizovanej v obchodnom centre Viktoria v meste Hlohovec. Mobilný marketing a SMS marketing. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0267146 $1 011 $a 0323-262X $1 200 1 $a Ekonomické rozhľady $e vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave $d Economic review = scientific journal of the University of Economics Bratislava $z eng $v Roč. 49, č. 2 (2020), s. 107-120 online $1 210 $a Bratislava $c Ekonomická univerzita v Bratislave $d 2020 541 1-
$a Consumer Perceptions of SMS Marketing: A Case Study from a Gift Shop in Hlohovec 610 1-
$9 eu_un_auth*0049226 $a marketing elektronický 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006442 $a telefón mobilný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003766 $a obchod 700 -1
$3 eu_un_auth*0017460 $a Križan $b František $4 070 $9 20 701 -1
$3 eu_un_auth*0079041 $a Čuláková $b Katarína $4 070 $9 16 701 -1
$3 eu_un_auth*p0066280 $a Kita $b Pavol $p EUBOBFKMA $4 070 $9 16 $f 1977- $T Katedra marketingu OBF 701 -1
$3 eu_un_auth*0052514 $a Bilková $b Kristína $4 070 $9 16 701 -1
$3 eu_un_auth*0061843 $a Barlík $b Peter $4 070 $9 16 701 -1
$3 eu_un_auth*0076058 $a Hencelová $b Petra $4 070 $9 16 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20200710 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1