Počet záznamov: 1
Etnocentrizmus a rola krajiny pôvodu v spotrebiteľskom správaní
SYS 0267173 LBL 00000nbm--22^^^^^---450- 005 20230302102221.0 035 $a aab386bc-47fe-46e7-b25c-e9304d308d92 100 $a 20200719d2020łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Etnocentrizmus a rola krajiny pôvodu v spotrebiteľskom správaní $e dizertačná práca $f Marián Čvirik $g školiteľ: Dagmar Lesáková 210 $a Bratislava $d 2020 215 $a 144 s. 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004625 $a pôvod tovaru 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*0044860 $a rozhodovanie nákupné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006036 $a stratégia obchodná 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 675 $a 658.6 $T . $3 eu_un_auth*h0000346 $x Technika obchodu. Tovar 700 -1
$3 eu_un_auth*0054245 $a Čvirik $b Marián $f 1992- $p EUBOBFKMA $4 070 $9 100 $q I $T Katedra marketingu OBF 702 -1
$3 eu_un_auth*p0048949 $a Lesáková $b Dagmar $f 1949- $p EUBOBFKMA $4 727 $T Katedra marketingu OBF 712 02
$3 eu_un_auth*k0001177 $a Obchodná fakulta EU $b Katedra marketingu $4 050 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20200719 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1