Počet záznamov: 1  

Etnocentrizmus a rola krajiny pôvodu v spotrebiteľskom správaní

  1. SYS0267173
    LBL
      
    00000nbm--22^^^^^---450-
    005
      
    20230302102221.0
    035
      
    $a aab386bc-47fe-46e7-b25c-e9304d308d92
    100
      
    $a 20200719d2020łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Etnocentrizmus a rola krajiny pôvodu v spotrebiteľskom správaní $e dizertačná práca $f Marián Čvirik $g školiteľ: Dagmar Lesáková
    210
      
    $a Bratislava $d 2020
    215
      
    $a 144 s.
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004625 $a pôvod tovaru
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0044860 $a rozhodovanie nákupné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006036 $a stratégia obchodná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    675
      
    $a 658.6 $T . $3 eu_un_auth*h0000346 $x Technika obchodu. Tovar
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0054245 $a Čvirik $b Marián $f 1992- $p EUBOBFKMA $4 070 $9 100 $q I $T Katedra marketingu OBF
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048949 $a Lesáková $b Dagmar $f 1949- $p EUBOBFKMA $4 727 $T Katedra marketingu OBF
    712
    02
    $3 eu_un_auth*k0001177 $a Obchodná fakulta EU $b Katedra marketingu $4 050
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20200719 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.