Počet záznamov: 1
Interaktívny marketing ako moderný prístup k trhu a k zákazníkovi
SYS 0267176 LBL 00000nbm--22^^^^^---450- 005 20230302102218.1 035 $a 0325456b-589e-4550-84ab-d58f3019832d 100 $a 20200719d2020łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Interaktívny marketing ako moderný prístup k trhu a k zákazníkovi $e dizertačná práca $f Linda Vašková $g školiteľ: Ferdinand Daňo 210 $a Bratislava $d 2020 215 $a 146 s. 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003216 $a marketing interaktívny 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006599 $a trh 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002526 $a internet 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006433 $a technológie informačné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006434 $a technológie komunikačné 675 $a 339.138 $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0028019 $a Vašková $b Linda $p EUBOBFKMA $9 100 $q E $4 070 $T Katedra marketingu OBF 702 -1
$3 eu_un_auth*p0028955 $a Daňo $b Ferdinand $f 1959- $p EUBOBFKMA $4 727 $T Katedra marketingu OBF 712 02
$3 eu_un_auth*k0001177 $a Obchodná fakulta EU $b Katedra marketingu $4 050 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20200719 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1