Počet záznamov: 1  

Effect of Marketing Communication on Consumer Preferences and Purchasing Decisions

  1. SYS0267251
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20220719070819.9
    100
      
    $a 20200722a2020łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Effect of Marketing Communication on Consumer Preferences and Purchasing Decisions $f Alena Kusá, Anna Zaušková, Ľudmila Čábyová
    330
      
    $a Skúmanie vplyvu marketingovej komunikácie na preferencie spotrebiteľa a nákupné rozhodovanie u rôznych skupín. Poukázanie na marketingové nástroje majúce vplyv na nákupné správanie. Digitálna komunikácia a jej rastúci vplyv na konanie zákazníkov.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0267145 $1 011 $a 2464-6733 $1 200 1 $a AD ALTA $b elektronický zdroj $e Journal of Interdisciplinary Research $v Vol. 10, no. 1 (2020), pp. 150-155 $1 210 $a Hradec Králové $c MAGNANIMITAS $d 2020
    541
    1-
    $a Vplyv marketingovej komunikácie na spotrebiteľské preferencie na nákupné rozhodovanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004836 $a preferencie spotrebiteľské
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0044860 $a rozhodovanie nákupné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0061484 $a nákup elektronický
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0068029 $a Kusá $b Alena $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0068030 $a Zaušková $b Anna $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0032165 $a Čábyová $b Ľudmila $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20200722 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.