Počet záznamov: 1
Effect of Marketing Communication on Consumer Preferences and Purchasing Decisions
SYS 0267251 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20220719070819.9 100 $a 20200722a2020łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a Effect of Marketing Communication on Consumer Preferences and Purchasing Decisions $f Alena Kusá, Anna Zaušková, Ľudmila Čábyová 330 $a Skúmanie vplyvu marketingovej komunikácie na preferencie spotrebiteľa a nákupné rozhodovanie u rôznych skupín. Poukázanie na marketingové nástroje majúce vplyv na nákupné správanie. Digitálna komunikácia a jej rastúci vplyv na konanie zákazníkov. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0267145 $1 011 $a 2464-6733 $1 200 1 $a AD ALTA $b elektronický zdroj $e Journal of Interdisciplinary Research $v Vol. 10, no. 1 (2020), pp. 150-155 $1 210 $a Hradec Králové $c MAGNANIMITAS $d 2020 541 1-
$a Vplyv marketingovej komunikácie na spotrebiteľské preferencie na nákupné rozhodovanie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004836 $a preferencie spotrebiteľské 610 1-
$9 eu_un_auth*0044860 $a rozhodovanie nákupné 610 1-
$9 eu_un_auth*0061484 $a nákup elektronický 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 700 -1
$3 eu_un_auth*p0068029 $a Kusá $b Alena $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*p0068030 $a Zaušková $b Anna $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0032165 $a Čábyová $b Ľudmila $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20200722 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1