Počet záznamov: 1  

Potenciál využitia behaviorálnej ekonómie v rámci manažérskych marketingových nástrojov

  1. SYS0267713
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20230918135204.3
    035
      
    $a 202000 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20200819a2020łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Potenciál využitia behaviorálnej ekonómie v rámci manažérskych marketingových nástrojov $d <The> Potential of the Use of Behavioral Economics in Managerial Marketing Tools $f Martin Horváth
    330
      
    $a Správne pochopenie prepojenia behaviorálnej ekonómie na teóriu marketingu. Vplyv behaviorálnej ekonómie na manažérske marketingové nástroje. Priblíženie súčasného stavu behaviorálnej ekonómie a marketingu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0267708 $1 011 $a 1339-3081 $1 200 1 $a Studia commercialia Bratislavensia $b elektronický zdroj $e vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave $v Roč. 13, č. 2 (2020), s. 102-118 online $1 210 $a Bratislava $c Ekonomická univerzita v Bratislave $d 2020
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0048951 $a ekonómia behaviorálna
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003227 $a marketing spoločenský
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003220 $a marketing mix
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0045456 $a Horváth $b Martin $p EUBOBFKMA $9 100 $q I $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20200819 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.