Počet záznamov: 1
Potenciál využitia behaviorálnej ekonómie v rámci manažérskych marketingových nástrojov
SYS 0267713 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20230918135204.3 035 $a 202000 $2 CREPC2 100 $a 20200819a2020łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Potenciál využitia behaviorálnej ekonómie v rámci manažérskych marketingových nástrojov $d <The> Potential of the Use of Behavioral Economics in Managerial Marketing Tools $f Martin Horváth 330 $a Správne pochopenie prepojenia behaviorálnej ekonómie na teóriu marketingu. Vplyv behaviorálnej ekonómie na manažérske marketingové nástroje. Priblíženie súčasného stavu behaviorálnej ekonómie a marketingu. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0267708 $1 011 $a 1339-3081 $1 200 1 $a Studia commercialia Bratislavensia $b elektronický zdroj $e vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave $v Roč. 13, č. 2 (2020), s. 102-118 online $1 210 $a Bratislava $c Ekonomická univerzita v Bratislave $d 2020 610 1-
$9 eu_un_auth*0048951 $a ekonómia behaviorálna 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003227 $a marketing spoločenský 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003220 $a marketing mix 700 -1
$3 eu_un_auth*0045456 $a Horváth $b Martin $p EUBOBFKMA $9 100 $q I $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20200819 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1