Počet záznamov: 1  

Data Quality in Customer Relationship Management (CRM) – Literature Review

  1. SYS0267726
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20221104112420.5
    017
    70
    $a 10.5937/StraMan2002040P $2 DOI
    100
      
    $a 20200820a2020łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a RS
    200
    1-
    $a Data Quality in Customer Relationship Management (CRM) – Literature Review $f Marijana Petrović
    330
      
    $a Problémy, ktorým organizácie čelia pri skúmaní kvality dát v rámci zlepšenia vzťahov so zákazníkmi. Výsledky výskumu sumarizujú problémy ohľadom kvality údajov a návrhy na ich vyriešenie.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0267702 $1 011 $a 2334-6191 $1 200 1 $a Strategic Management $b elektronický zdroj $e International Journal of Strategic Management and Decision Support Systems in Strategic Management $v Vol. 25, no. 2 (2020), pp. 40-47 $1 210 $a Subotica $c Faculty of Economics in Subotica University of Novi Sad $d 2020
    541
    1-
    $a Kvalita dát v riadení vzťahov so zákazníkmi (CRM) - prehľad literatúry
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003009 $a kvalita
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001612 $a dáta
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0070558 $a vzťahy so zákazníkmi
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005404 $a riadenie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0002966 $a systém CRM
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0079281 $a Petrović $b Marijana $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20200820 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.