Počet záznamov: 1
Data Quality in Customer Relationship Management (CRM) – Literature Review
SYS 0267726 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20221104112420.5 017 70
$a 10.5937/StraMan2002040P $2 DOI 100 $a 20200820a2020łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a RS 200 1-
$a Data Quality in Customer Relationship Management (CRM) – Literature Review $f Marijana Petrović 330 $a Problémy, ktorým organizácie čelia pri skúmaní kvality dát v rámci zlepšenia vzťahov so zákazníkmi. Výsledky výskumu sumarizujú problémy ohľadom kvality údajov a návrhy na ich vyriešenie. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0267702 $1 011 $a 2334-6191 $1 200 1 $a Strategic Management $b elektronický zdroj $e International Journal of Strategic Management and Decision Support Systems in Strategic Management $v Vol. 25, no. 2 (2020), pp. 40-47 $1 210 $a Subotica $c Faculty of Economics in Subotica University of Novi Sad $d 2020 541 1-
$a Kvalita dát v riadení vzťahov so zákazníkmi (CRM) - prehľad literatúry 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003009 $a kvalita 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001612 $a dáta 610 1-
$9 eu_un_auth*0070558 $a vzťahy so zákazníkmi 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005404 $a riadenie 610 1-
$9 eu_un_auth*0002966 $a systém CRM 700 -1
$3 eu_un_auth*0079281 $a Petrović $b Marijana $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20200820 $g AACR2
Počet záznamov: 1