Počet záznamov: 1
Úspešné budovanie marketingovej stratégie firiem (na príklade start-up firiem)
SYS 0268051 LBL 00000nbm--22^^^^^---450- 005 20201006135701.5 035 $a f0731caf-c7a7-4056-9110-2f939431f0fe 100 $a 20200830d2020łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Úspešné budovanie marketingovej stratégie firiem (na príklade start-up firiem) $e diplomová práca $f Kristína Puškášová $g školiteľ: Peter Filo 210 $a Bratislava $d 2020 215 $a 90 s. 700 -1
$3 eu_un_auth*0067533 $a Puškášová $b Kristína $4 070 702 -1
$3 eu_un_auth*p0066934 $a Filo $b Peter $f 1958- $p EUBOBFKMA $4 727 $T Katedra marketingu OBF 712 02
$3 eu_un_auth*k0001177 $a Obchodná fakulta EU $b Katedra marketingu $4 050 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20200830 $g AACR2 830 $a Autor nepodpísal licenciu na sprístupnenie. T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1