Počet záznamov: 1  

The Future of Tv Advertising Targeting Young Slovak Consumers

  1. SYS0268245
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502083803.2
    014
      
    $a 000545377200009 $2 WOS
    017
    70
    $a 10.21272/mmi.2020.2-09 $2 DOI
    035
      
    $a 197866 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20200904a2020łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng $d ukr
    102
      
    $a UA
    200
    1-
    $a <The> Future of Tv Advertising Targeting Young Slovak Consumers $f Andrej Miklošík, Peter Štarchoň, Dana Vokounová, Marína Korčoková
    301
      
    $a KEGA 016EU-4/2019
    321
      
    $a Registrovaný: Web of Science
    330
      
    $a Mladí spotrebitelia, často označovaní ako generácie Y a Z, sa veľmi líšia od predchádzajúcich generácií, pokiaľ ide technologické zručnosti, digitálne prostredie, multimediálny obsah a ich vnímanie televíznej reklamy. Skúmanie, či a ako mladý slovenský spotrebiteľ reaguje na televíznu reklamu a či je možné predpokladať, že tradičná reklama bude mať naďalej vplyv na spotrebiteľské rozhodovanie aj týchto generácií. Taktiež sa skúma ako sa správajú pri online vyhľadávaní aby sa o produkte dozvedeli viac.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0248382 $1 011 $a 2218-4511 $1 011 $a 2227-6718 $1 200 1 $a Marketing and Management of Innovations $v No. 2 (2020), pp. 122-138 online $1 210 $a Sumy $c Sumy State University
    541
    1-
    $a Budúcnosť tv reklamy, zacielená na mladých slovenských spotrebiteľov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0002235 $a spoty reklamné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006450 $a televízia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005502 $a rozhodovanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003379 $a mládež
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0003787 $a Miklošík $b Andrej $9 25 $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0002184 $a Štarchoň $b Peter $4 070 $9 25
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048978 $a Vokounová $b Dana $p EUBOBFKMA $4 070 $9 25 $f 1962- $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0008404 $a Korčoková $b Marína $p EUBOBFKMA $4 070 $9 25 $f 1970- $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20200904 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.