Počet záznamov: 1  

Postavenie podmienkových viet v anglickom jazyku a ich správne používanie vo vyučovacom procese

  1. SYS0268350
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502074216.7
    035
      
    $a 204808 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20200910d2020łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Postavenie podmienkových viet v anglickom jazyku a ich správne používanie vo vyučovacom procese $f Ján Strelinger
    330
      
    $a Základné typy podmienkových viet a súvetí použitých v anglických učebniciach a vo vyučovacom procese. Techniky uplatnené vo vzťahu k špecifickej didaktickej situácii. Význam podmienkových viet v diškurze a komunikácii. Rétorické a nepriame podmienkové vety.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0268325 $1 010 $a 978-80-8177-076-0 $1 200 1 $a Jazykovedné, literárnovedné a didaktické kolokvium L-7 $d Linguistic, Literary and Didactic Colloquium L-7 $e zborník vedeckých prác a vedeckých štúdií: Non-Conference Reviewed Collection of Papers $f zostavil/Editor: Daniel Lančarič $g recenzenti: Lívia Adamcová, Viera Lagerová $v S. 198-206 $1 210 $a Bratislava $c Z-F LINGUA $d 2020 $1 215 $a [258 s.] $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0048899 $a Lančarič $b Daniel $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0016253 $a Adamcová $b Lívia $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0056984 $a Lagerová $b Viera $4 675
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0037560 $a gramatika
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0002941 $a didaktika
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001113 $a angličtina
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007044 $a vyučovanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006350 $a študenti
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0027007 $a Strelinger $b Ján $p EUBFAJKAJ $4 070 $9 100 $f 1964- $T Katedra anglického jazyka FAJ
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20200910 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.