Počet záznamov: 1
Analysing Farmers’ Intention to Adopt Web Marketing Under a Technology-Organisation-Environment Perspective: A Case Study in Italy
SYS 0268543 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20221104110233.2 017 70
$a 10.17221/355/2019-AGRICECON $2 DOI 100 $a 20200922a2020łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a Analysing Farmers’ Intention to Adopt Web Marketing Under a Technology-Organisation-Environment Perspective: A Case Study in Italy $f Elisa Giampietri, Samuele Trestini 330 $a Faktory, ktoré ovplyvňujú zámer talianskych farmárov prijať webový marketing ako inováciu pre obchodné účely. Predstavenie a aplikácia rámca: technológie-organizácia-prostredie. Užitočnosť a pripravenosť zákazníkov používať dané technológie ako hlavný činiteľ. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0266928 $1 011 $a 1805-9295 $1 200 1 $a Agricultural Economics $b elektronický zdroj $v Vol. 66, no. 5 (2020), pp. 226-233 $1 210 $a Praha 2 $c Czech academy of agricultural sciences $d 2020 541 1-
$a Analýza zámeru poľnohospodárov prijať webový marketing z pohľadu technológie, organizácie a prostredia: prípadová štúdia v Taliansku 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002089 $a farmy 610 1-
$9 eu_un_auth*0049226 $a marketing elektronický 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002526 $a internet 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006435 $a technológie nové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003397 $a modely 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006357 $a štúdie prípadové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006392 $a Taliansko 700 -1
$3 eu_un_auth*0079552 $a Giampietri $b Elisa $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0079553 $a Trestini $b Samuele $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20200922 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1