Počet záznamov: 1  

Determinants of the Selection of Travel Agencies on Polish Tourist Services Market

  1. SYS0268940
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20201005094404.8
    017
    70
    $a 10.15240/tul/001/2020-1-011 $2 DOI
    100
      
    $a 20201005a2020łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Determinants of the Selection of Travel Agencies on Polish Tourist Services Market $f Anna Mazurek-Kusiak
    330
      
    $a Predstavenie rozdielov týkajúcich sa zdrojov hľadania informácií o cestovnej kancelárii. Stanovenie determinantov, ktorými sa respondenti riadia pri nákupe turistických zájazdov v danej cestovnej kancelárii. Použitie priameho dotazníka v rôznych regiónoch Poľska.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0263244 $1 011 $a 1212-3609 $1 200 1 $a E+M. Ekonomie a management $e vědecký ekonomický časopis $d E&M. Economics and Management $z eng $v Roč. 23, č. 1 (2020), s. 156-166 $1 210 $a Liberec $c Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci $d 2020
    541
    1-
    $a Determinanty výberu cestovných agentúr na trhu služieb cestovného ruchu v Poľsku
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005574 $a ruch cestovný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001018 $a agentúry
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002460 $a informácie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005745 $a služby
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004490 $a Poľsko
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0079637 $a Mazurek-Kusiak $b Anna $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20201005 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.