Počet záznamov: 1  

Franchising - Paradigm of the Enterprise in the 21st Century

  1. SYS0269011
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502083806.7
    017
    70
    $a 10.17265/2328-2185/2020.02.002 $2 DOI
    035
      
    $a 209362 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20201006a2020łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a US
    200
    1-
    $a Franchising - Paradigm of the Enterprise in the 21st Century $f Jozef Orgonáš, Róbert Rehák
    330
      
    $a Franchising ako špecifická forma podnikania je jednou z najzaujímavejších a najperspektívnejších foriem podnikania v 21. storočí. Franchising sa považuje za progresívnu marketingovú stratégiu a je jedna z mála foriem podnikania bez stagnácie aj v krízovom období. Franchising ako model podnikania. Výhody a obchodné možnosti pre obe strany tohto zmluvného vzťahu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0253668 $1 011 $a 2328-2185 $1 200 1 $a Management Studies $v Vol. 8, no. 2 (2020), pp. 110-115 online $1 210 $a Valley Cottage $c David Publishing Company
    541
    1-
    $a Franchising - paradigma podniku v 21. storočí
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002194 $a franchising
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002198 $a franšíza
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004270 $a podnik
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004271 $a podnikanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002848 $a konkurencieschopnosť
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0018522 $a Orgonáš $b Jozef $p EUBOBFKMA $4 070 $9 50 $f 1957- $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0018218 $a Rehák $b Róbert $p EUBOBFKMA $4 070 $9 50 $f 1984- $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20201006 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.