Počet záznamov: 1
Are Australian TV Advertisers Aware of Evolving Online Information Search Patterns?
SYS 0269018 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20221031112031.6 014 $a 000560327200001 $2 CCC 014 $a 2-s2.0-85090270106 $2 SCOPUS 014 $a 000560327200001 $2 WOS 017 70
$a 10.1109/ACCESS.2020.3014310 $2 DOI 035 $a 202611 $2 CREPC2 100 $a 20201006a2020łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a US 200 1-
$a Are Australian TV Advertisers Aware of Evolving Online Information Search Patterns? 301 $a VEGA 1/0657/19 301 $a KEGA 016EU-4/2019 321 $a Registrovaný: Scopus 330 $a Viditeľnosť inzerentov vo vyhľadávaní ako dôležitý aspekt pri výbere konkrétnej značky. Zhromažďovanie a analýza údajov o austrálskych televíznych kampaniach a viditeľnosti ich webových stránok. Skúmanie efektívnosti vo vyhľadávaní kľúčových slov kampaní prostredníctvom kombinácie kvantitatívnych a kvalitatívnych metód výskumu. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0258401 $1 011 $a 2169-3536 $1 200 1 $a IEEE Access $b elektronický zdroj $e A Multidisciplinary Open Access Journal $v Vol. 8 (2020), pp. 143066-143075 online $1 210 $a Piscataway $c Institute of Electrical and Electronics Engineers 541 1-
$a Uvedomujú si austrálski televízni inzerenti vývoj vyhľadávacích vzorov online informácií? 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006450 $a televízia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002650 $a kampane reklamné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002526 $a internet 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007471 $a zdroje informácií 700 -1
$3 eu_un_auth*0003787 $a Miklošík $b Andrej $9 50 $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0045410 $a Kuchta $b Martin $f 1990- $p EUBOBFKIO $4 070 $9 30 $T Katedra informatiky obchodných firiem OBF - zrušená 701 -1
$3 eu_un_auth*p0029426 $a Hasprová $b Mária $f 1970- $p EUBOBFKMA $4 070 $9 10 $T Katedra marketingu OBF 701 -1
$3 eu_un_auth*0074290 $a Evans $b Nina $4 070 $9 10 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20201006 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1