Počet záznamov: 1  

Gender Representations in Moroccan Print Advertising

  1. SYS0269088
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20201008143014.1
    100
      
    $a 20201008a2020łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a PT
    200
    1-
    $a Gender Representations in Moroccan Print Advertising $f Ahmed Kadiri Hassani Yamani
    330
      
    $a Tlačená reklama je reprezentatívnym komunikačným prostriedkom, ktorá nielenže odráža danú kultúru, ale ovplyvňuje aj postoje spotrebiteľov. Skúmanie zastúpenia pohlaví v desiatich marockých časopisoch. Dva z týchto časopisov sú mužské, dva ženské, zatiaľ čo ostatné sú časopisy všeobecného záujmu. Zároveň analyzuje, ako sa stále zachovávajú alebo popierajú klasické rodové úlohy z dôvodu zvyšujúcej sa účasti žien na trhu práce.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0269039 $1 011 $a 1857-7431 $1 200 1 $a European Scientific Journal $b elektronický zdroj $v Vol. 16, no. Special Edition (2020), pp. 33-46 $1 210 $a Azores $c European Scientific Institute and University of the Azores $d 2020
    541
    1-
    $a Zastúpenie pohlaví v marockej tlačenej reklame
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006561 $a tlač
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0044867 $a rovnosť rodová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0057593 $a diferenciácia rodová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004547 $a postavenie žien
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0006943 $a nerovnosť
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007637 $a ženy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003508 $a muži
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0079669 $a Yamani $b Ahmed Kadiri Hassani $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20201008 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.