Počet záznamov: 1  

Typológia spotrebiteľov v marketingu

  1. SYS0269263
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502074222.9
    035
      
    $a 211414 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20201016d2020łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Typológia spotrebiteľov v marketingu $f Vanda Lieskovská
    300
      
    $a abstrakt
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0269165 $1 010 $a 978-80-225-4748-2 $1 200 1 $a Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement XI. (2020) $b elektronický zdroj $e Reviewed Proceeding of Posts from an 11. International Scientific Conference, May 27th – 29th, 2020 (Košice-Rajecké Teplice, Slovensko) $f Editor: Miriam Mitrová $g Reviewers: Vincent Jakub, Emil Spišák $v S. 149-150 CD-ROM $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM EU v Bratislave $d 2020 $1 215 $a CD-ROM 156 s. $1 702 1 $3 eu_un_auth*0054101 $a Mitrová $b Miriam $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0054386 $a Jakub $b Vincent $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0049455 $a Spišák $b Emil $4 675 $1 710 12 $a Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement XI. $b International Scientific Conference $d 11. $e Košice-Rajecké Teplice, Slovensko $f 27.-29.5.2020
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005650 $a segmentácia trhu
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048952 $a Lieskovská $b Vanda $p EUBPHFKOP $4 070 $9 100 $f 1961- $T Katedra obchodného podnikania PHF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20201016 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.