Počet záznamov: 1  

Vplyv autority ako determinant kúpnych rozhodnutí

  1. SYS0269449
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502074225.5
    035
      
    $a 212583 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20201023d2020łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Vplyv autority ako determinant kúpnych rozhodnutí $d Authority Impact on Purchasing Behaviour
    301
      
    $a VEGA 1/0646/20
    330
      
    $a Posúdenie vplyvu autority v národnej kultúre a jej variabilitu naprieč Európskymi trhmi. Zistenia založené na experimentoch sociálnej psychológie prenesené do oblasti spotrebiteľského správania, ktorého znalosť je v súčasnosti nevyhnutnou podmienkou úspešných marketingových aplikácií. Nákupné správanie spotrebiteľov. Index COI (Comparative Obediance Index) ako základný nástroj uplatniteľný v procese posudzovania variability vplyvu orgánu na nákupné správanie spotrebiteľov na európskych národných trhoch. Tradičný index Power Distance Index (PDI).
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0269323 $1 010 $a 978-80-225-4749-9 $1 200 1 $a Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2020 $b elektronický zdroj $d Economics, Finance and Business Management - Year 2020 $e zborník vedeckých prác vydaný pri príležitosti 80. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave = Proceedings of Scientific Papers Issued to Mark the 80th Anniversary of the University of Economics in Bratislava $g zostavovatelia (Editors): Peter Markovič, Miroslav Tóth $g vedeckí recenzenti: (Scientific Reviewers): Miroslav Grznár, Ľuboslav Szabo $v S. 588-610 online $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2020 $1 215 $a CD-ROM 704 s. [35,2 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0049012 $a Markovič $b Peter $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0048914 $a Tóth $b Miroslav $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0020403 $a Grznár $b Miroslav $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0022030 $a Szabo $b Ľuboslav $4 675
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001177 $a autorita
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006599 $a trh
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005502 $a rozhodovanie
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0025179 $a Štetka $b Peter $p EUBFPMKPO $4 070 $9 50 $f 1986- $T Katedra podnikovohospodárska FPM
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0037122 $a Grisáková $b Nora $p EUBFPMKPO $4 070 $9 50 $f 1978- $T Katedra podnikovohospodárska FPM
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20201023 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.