Počet záznamov: 1
Practical Application of Forms and Tools of Marketing Communication in the SME Sector
SYS 0269477 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20201026104616.1 017 70
$a 10.15240/tul/001/2020-2-013 $2 DOI 100 $a 20201026a2020łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a Practical Application of Forms and Tools of Marketing Communication in the SME Sector $f Małgorzata Adamska 330 $a Analýza aplikácie rôznych typov komunikačných foriem a nástrojov (osobné, audio/video, online, offline) v kontexte riadenia kapitálu klientov a vývoja celoživotnej hodnoty klienta v sektore malých a stredných podnikov. Úloha a dôležitosť klienta v rozvoji organizácie. Skúmanie počtu, intenzity, kvality a komplementárnosti nástrojov spolupráce s klientskym kapitálom. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0264310 $1 011 $a 1212-3609 $1 200 1 $a E+M. Ekonomie a management $e vědecký ekonomický časopis $d E&M. Economics and Management $z eng $v Roč. 23, č. 2 (2020), s. 193-209 $1 210 $a Liberec $c Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci $d 2020 541 1-
$a Praktická aplikácia formy a nástrojov marketingovej komunikácie v sektore malých a stredných podnikov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004293 $a podnik malý 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004308 $a podnik stredný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002742 $a klienti 610 1-
$9 eu_un_auth*0002954 $a komunikácia interpersonálna 700 -1
$3 eu_un_auth*0079756 $a Adamska $b Małgorzata $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20201026 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1