Počet záznamov: 1  

Practical Application of Forms and Tools of Marketing Communication in the SME Sector

  1. SYS0269477
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20201026104616.1
    017
    70
    $a 10.15240/tul/001/2020-2-013 $2 DOI
    100
      
    $a 20201026a2020łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Practical Application of Forms and Tools of Marketing Communication in the SME Sector $f Małgorzata Adamska
    330
      
    $a Analýza aplikácie rôznych typov komunikačných foriem a nástrojov (osobné, audio/video, online, offline) v kontexte riadenia kapitálu klientov a vývoja celoživotnej hodnoty klienta v sektore malých a stredných podnikov. Úloha a dôležitosť klienta v rozvoji organizácie. Skúmanie počtu, intenzity, kvality a komplementárnosti nástrojov spolupráce s klientskym kapitálom.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0264310 $1 011 $a 1212-3609 $1 200 1 $a E+M. Ekonomie a management $e vědecký ekonomický časopis $d E&M. Economics and Management $z eng $v Roč. 23, č. 2 (2020), s. 193-209 $1 210 $a Liberec $c Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci $d 2020
    541
    1-
    $a Praktická aplikácia formy a nástrojov marketingovej komunikácie v sektore malých a stredných podnikov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004293 $a podnik malý
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004308 $a podnik stredný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002742 $a klienti
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0002954 $a komunikácia interpersonálna
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0079756 $a Adamska $b Małgorzata $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20201026 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.