Počet záznamov: 1  

Virtuálna realita - nástroj na zvyšovanie produktivity v priemysle

  1. SYS0269478
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20201026110542.4
    100
      
    $a 20201026a2020łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Virtuálna realita - nástroj na zvyšovanie produktivity v priemysle $f Peter Bajzík, Peter Balco
    330
      
    $a Počiatky virtuálnej reality (VR) siahajú do 70. rokov 20. storočia, keď Morton Heiling vyvinul prototyp zariadenia Sensorama, ktorý dokázal prehrať päť filmov, zapojil aj 4 zmysly človeka, zrak, sluch, čuch a hmat. Prve pokusy o využitie VR v automobilovom priemysle urobil Ford v roku 2004 a v roku 2014 už existovalo množstvo prototypov virtuálnych vozidiel. Nákresy vznikali na papieri a úspešné koncepty boli rýchlo prevádzané do elektronickej formy. Google posunul vývoj navrhovania automobilov v roku 2016, keď predstavi 3D aplikáciu Titl Brush.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0269298 $1 011 $a 1339-2433 $1 200 1 $a Zisk manažment $v Roč. 12, č. 7-8 (2020), s. 14-15 $1 210 $a Žilina $c Poradca podnikateľa $d 2020
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005246 $a realita virtuálna
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007221 $a vývoj
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004891 $a priemysel automobilový
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0061114 $a vozidlá motorové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005704 $a simulácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006252 $a školenie odborné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007251 $a vzdelávanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005237 $a rast produktivity práce
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0072070 $a Bajzík $b Peter $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0061950 $a Balco $b Peter $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20201026 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.