Počet záznamov: 1
Sociálne siete a sociálne médiá ako nástroje personálneho marketingu a personálneho manažmentu v digitálnej ére
SYS 0269992 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502083809.4 035 $a 218266 $2 CREPC2 100 $a 20201123d2020łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a CZ 200 1-
$a Sociálne siete a sociálne médiá ako nástroje personálneho marketingu a personálneho manažmentu v digitálnej ére $h 2 $f Benita Beláňová, Slávka Krásna 301 $a VEGA 1/0309/18 330 $a Definícia pojmov sociálne siete a sociálne médiá. Mapovanie ich aplikovateľnosti ako nástrojov personálneho marketingu a personálneho manažmentu v digitálnej ére. Employer branding a jeho predpoklady. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0269962 $1 010 $a 978-80-7556-069-8 $1 200 1 $a Moderní personální management $e trendy a výzvy $f Jiří Dušek a kol. $g recenzenti: Ladislav Skořepa, Jaroslav Slepecký $v S. 20-32 $1 210 $a České Budějovice $c Vysoká škola evropských a regionálních studií $d 2020 $1 215 $a 102 s. $1 702 1 $3 eu_un_auth*0033518 $a Skořepa $b Ladislav $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0049119 $a Slepecký $b Jaroslav $4 675 541 1-
$a Social Networks and Social Media as Tools of Personnel Marketing and Personnel Management in the Digital Era 610 1-
$9 eu_un_auth*0036802 $a siete sociálne 610 1-
$9 eu_un_auth*0057282 $a médiá sociálne 610 1-
$9 eu_un_auth*0002212 $a marketing personálny 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003196 $a manažment personálny 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001691 $a digitalizácia 700 -1
$3 eu_un_auth*0038285 $a Beláňová $b Benita $p EUBFPMKIM $4 070 $9 50 $f 1973- $T Katedra informačného manažmentu FPM 701 -1
$3 eu_un_auth*0065981 $a Krásna $b Slávka $4 070 $9 50 $q ZE 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20201123 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1