Počet záznamov: 1
Retro Marketing – A Power of Nostalgia Which Works Among the Audience
SYS 0270159 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20201127091056.9 100 $a 20201127a2020łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng 102 $a SK 200 1-
$a Retro Marketing – A Power of Nostalgia Which Works Among the Audience $f Mária Holotová, Zdenka Kádeková, Ingrida Košičiarová 330 $a Štúdie naznačujú, že nostalgia povzbudzuje spotrebiteľov k utrácaniu peňazí sľubom okamžitého návratu v podobe šťastných spomienok. Cieľom štúdie je predstaviť relevantnosť a možnosti využitia „retro trendu“ v marketingovej komunikácii a poukázať na silu nostalgie medzi rôznymi vekovými generáciami. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0270153 $1 011 $a 1338-130X $1 200 1 $a Communication Today $b elektronický zdroj $e vedecký časopis Fakulty masmediálnej komunikácie Univerzity Sv. Cyrila a Metoda v Trnave $v Vol. 11, no. 2 (2020), pp. 148-164 $1 210 $a Trnava $c Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave $d 2020 541 1-
$a Retro marketing - sila nostalgie, ktorá funguje medzi divákmi 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007566 $a značky výrobkov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002231 $a generácie 700 -1
$3 eu_un_auth*0055787 $a Holotová $b Mária $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0045033 $a Kádeková $b Zdenka $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0065740 $a Košičiarová $b Ingrida $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20201127 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1