Počet záznamov: 1  

Retro Marketing – A Power of Nostalgia Which Works Among the Audience

  1. SYS0270159
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20201127091056.9
    100
      
    $a 20201127a2020łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Retro Marketing – A Power of Nostalgia Which Works Among the Audience $f Mária Holotová, Zdenka Kádeková, Ingrida Košičiarová
    330
      
    $a Štúdie naznačujú, že nostalgia povzbudzuje spotrebiteľov k utrácaniu peňazí sľubom okamžitého návratu v podobe šťastných spomienok. Cieľom štúdie je predstaviť relevantnosť a možnosti využitia „retro trendu“ v marketingovej komunikácii a poukázať na silu nostalgie medzi rôznymi vekovými generáciami.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0270153 $1 011 $a 1338-130X $1 200 1 $a Communication Today $b elektronický zdroj $e vedecký časopis Fakulty masmediálnej komunikácie Univerzity Sv. Cyrila a Metoda v Trnave $v Vol. 11, no. 2 (2020), pp. 148-164 $1 210 $a Trnava $c Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave $d 2020
    541
    1-
    $a Retro marketing - sila nostalgie, ktorá funguje medzi divákmi
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007566 $a značky výrobkov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002231 $a generácie
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0055787 $a Holotová $b Mária $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0045033 $a Kádeková $b Zdenka $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0065740 $a Košičiarová $b Ingrida $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20201127 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.