Počet záznamov: 1  

Key Importance of CRM as a Tool for Creating Value

  1. SYS0270299
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502074232.4
    035
      
    $a 220114 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20201201d2020łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Key Importance of CRM as a Tool for Creating Value $f Andrea Čambalíková
    301
      
    $a VEGA 1/0375/20 (50%)
    301
      
    $a VEGA 1/0017/20 (50%)
    330
      
    $a Kľúčový význam CRM ako metódy vytvárania hodnoty založenej na budovaní dlhodobých a spokojných vzťahov so spoločnosťou a jej zákazníkmi. Charakteristika konceptu CRM (manažmentu vzťahov so zákazníkmi) viacerými autormi a zhrnutie týchto konceptov do jedného komplexného záveru. Zhodnotenie konceptu CRM z historického hľadiska, jeho vývoj a predpovede do budúcnosti. Návrh výskumu a objasnenie tvorby hodnoty CRM pre podnik. Využitie CRM systémov v podnikoch na Slovensku.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0269952 $1 010 $a 978-80-225-4763-5 $1 200 1 $a Ekonomika, financie a manažment podniku XIV $d Economy, Finance and Business Management XIV. : Proceedings of Scientific Papers on the Occasion of the Science and Technology Week $d Ökonomik, Finanzen und Management von Unternehmen XIV. : das Sammelbuch der Wissenschaftlichen Beiträge zur Woche der Wissenschaft und Technik $e zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky $g zostavovatelia (Editors): Peter Markovič, Miroslav Tóth $g recenzenti (Reviewers): Miroslav Grznár, Ľuboslav Szabo $v S. 112-119 online $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2020 $1 215 $a 529 s. [26,45 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0049012 $a Markovič $b Peter $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0048914 $a Tóth $b Miroslav $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0020403 $a Grznár $b Miroslav $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0022030 $a Szabo $b Ľuboslav $4 675
    541
    1-
    $a Kľúčový význam CRM ako nástroja na vytváranie hodnôt
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0002966 $a systém CRM
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0009569 $a riadenie vzťahov so zákazníkmi
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0070558 $a vzťahy so zákazníkmi
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0071977 $a systémy informačné marketingové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006037 $a stratégia podniková
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001083 $a analýza komparatívna
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0046610 $a Čambalíková $b Andrea $p EUBFPMKPM $4 070 $9 100 $f 1990- $T Katedra manažmentu FPM
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20201201 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.