Počet záznamov: 1  

Autonomy in English Learning and Teaching

  1. SYS0270637
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502083814.9
    035
      
    $a 223409 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20201214d2020łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng
    102
      
    $a RU
    200
    1-
    $a Autonomy in English Learning and Teaching $f Ildikó Némethová
    330
      
    $a Táto práca si kladie za cieľ preskúmať konštrukty autonómie študentov v procese autonómneho učenia a výučby. Pri definovaní autonómie žiaka a súvisiacich pojmov dokument zdôrazňuje, že stratégie učenia sa považujú za obzvlášť dôležité pri zvyšovaní autonómie žiaka, pretože prijatie vhodných stratégií umožňuje študentom prevziať väčšiu zodpovednosť za svoje vlastné vzdelávanie.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0270534 $1 010 $a 978-5-907216-28-0 $1 200 1 $a Molodjož i nauka $e slovo, tekst, ličnosť $f recenzenty: T.I. Zaburdaeva, T. A. Polujanova $v S. 119-126 online $1 210 $a Uľjanovsk $c UlGPU $d 2020 $1 215 $a 436 s. $1 702 1 $3 eu_un_auth*0080072 $a Zaburdaeva $b T.I. $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0057633 $a Polujanova $b T. A. $4 675 $1 710 12 $a Molodjož i nauka $b meždunarodnaja molodežnaja naučno-praktičeskaja konferencija $e Uľjanovsk, Rusko $f 12.-13-11.2020
    541
    1-
    $a Autonómia vo výučbe angličtiny
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007251 $a vzdelávanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003492 $a motivácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002598 $a jazyky cudzie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004180 $a plánovanie
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0066911 $a Némethová $b Ildikó $p EUBFAJKAJ $4 070 $9 100 $f 1974- $T Katedra anglického jazyka FAJ
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20201214 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.